Door de Lexor Office 365 add-in te installeren kan Lexor automatisch tijd registreren die u spendeert aan het werken in Word documente, Excel spreadsheets of Powerpoint presentaties.

1 Installeer de add-in

Om de add-in te installeren, navigeer naar de 'Invoegen' tab in Word, Excel of Powerpoint. Klik op 'Add-ons installeren':


Kies voor 'Store', zoek naar 'Lexor' en klik 'Toevoegen'.


Lees en aanvaard de gebruikersvoorwaarden en klik 'Verder'.


Dat is alles, de add-in is nu beschikbaar in uw werkbalk:


Klik op de nieuwe knop en de add-in zal verschijnen aan de rechterzijde van uw document.


Login met uw Lexor account om de tracker te activeren.


2 Log uw tijd

Eens u ingelogd bent, zal de add-in automatisch de gespendeerde tijd bijhouden. U kan in de add-in meegeven tot welk project het document betrekking heeft, een categorie kiezen en eventueel een omschrijving meegeven.


De automatische registratie zal vanzelf stoppen en starten wanneer u in het document werkt. Op basis daarvan wordt een activiteit geregistreerd in Lexor.-


Behalve deze automatische manier van werken (dewelke we ten zeerste aanraden), kan u ook zelf een activiteit registreren door de schuifknop 'Automatic tracking' uit te schakelen. Er komt een knop tevoorschijn om een activiteit door te sturen naar Lexor.