Met het VOIP endpoint 3cx/CreateCallActivities kunnen telefoongesprekken als activiteit geregistreerd worden in Lexor. Dankzij de identificatie van de beller kan het AI systeem zelfs op zoek naar het bijhorende project.


Door het uploaden van een CSV-bestand met onderstaande kolommen wordt het telefoongesprek geregistreerd:


  • historyid 
  • callid 
  • duration 
  • time-start 
  • time-answered 
  • time-end 
  • reason-terminated 
  • from-no 
  • to-no 
  • from-dn 
  • to-dn 
  • dial-no 
  • reason-changed 
  • final-number 
  • final-dn 
  • bill-code 
  • bill-rate 
  • bill-cost 
  • bill-name 
  • chain (; separated) 
  • missed-queue-calls 
  • from-type 
  • to-type
  • final-type
  • from-dispname 
  • to-dispname 
  • final-dispname 


Opmerking: deze configuratie werd geoptimaliseerd voor het 3CX VOIP systeem. Voor andere mogelijkheden kan je terecht op de Publiek API van Lexor of contacteer ons voor een aangepaste configuratie.


Voorbeeld in cURL

curl --location --request POST 'https://integration.lexor.be/api/3cx/CreateCallActivities' --header 'Authorization: Basic <encoded TenantID and API Key' --header 'Content-Type: text/plain' --data-binary '@cdr-210317092659.20841.log'