Allereerst is het belangrijk om te weten dat enkel een administrator deze activering kan uitvoeren. Als u zelf geen administrator bent, zend dan deze informatie door naar uw IT-partner/ Admin voor uw Office365-account.
1. Surf naar admin.microsoft.com en klink in de linkerbalk op settings > Integrated apps
2. Klik daarna op 'upload custom apps' en plak onderstaande link in het vak 'provide link to manifest file'
https://lexoraddinprodsa.z6.web.core.windows.net/manifest.production.xml
3. Klik op 'Validate' en volg de verdere stappen op het scherm om de Add-In te activeren.
4. Als dit voltooid is open dan een leeg Word document en check of je onder het tabblad 'start' het icoon. Indien dit het geval is dan kan u op de addin klikken, de inloggegevens eenmalig invoeren en dan kan u de Add-In in gebruik nemen.
5. Indien dit niet het geval is, klik bij invoegen op 'mijn invoegtoepassingen'
6. Klik op 'Beheerd door beheerder' en daar zou u dan de Lexor Add-In moeten zien staan.
7. Indien dit niet het geval is, contacteer ons dan via info@lexor.be